DFHV: W jaki sposób konsumpcja owoców i warzyw zostanie zwiększona? - Wyniki badania podstawowego
W ostatnich latach spożycie owoców i warzyw w Niemczech stale spadał - mimo wielu wysiłków i inicjatyw wielu organizacji. Niemiecka
Owoce Handlu (DFHV), reprezentujące interesy przemysłu w Niemczech,
teraz pierwsze wyniki podstawowych badań psychologicznych na "Konsumpcja
owoców i warzyw" opublikowany.
"Konsumenci nie są pewni siebie: z jednej strony wiedzą, że spożycie
owoców i warzyw jest zdrowe, z drugiej strony oni sami nie wiedzą
dlaczego zużywają tak mało ", mówi Dieter podsumowuje Krauss, prezes
DFHV, dylemat wielu konsumentów. "W tej sytuacji, chcemy
wiedzieć jakie przeszkody, ale również, jakie możliwości istnieją w celu
zwiększenia wydatków konsumpcyjnych." Najważniejszym wnioskiem z
wstępnych wyników, głośno "nie jest palcem macha aby Ci pomóc!"
"Konsumenci wiedzą ogólne korzyści dla zdrowia palenie więcej, a nie, że
zawsze czują się winni mówi. Owoce i warzywa muszą być nauczane i prezentowane znacznie bardziej emocjonalne ", powiedział Krauss. Nie dość, jedynym uczuciem, które jest przekazywane na temat ceny. Szczególną rolę we wzroście sprzedaży doszli do POS. Może to zmniejszyć obawy konsumentów o kontakt, owoce i warzywa przedstawione emocjonalnie i umiejętności są nauczane. Nie
mniej z tego powodu DFHV mają wspólnego z Izbą Handlu i Przemysłu,
koncepcja "owoców i warzyw specjalista w handlu żywnością" opracowany i
ma trafić do 2012 r. projektu pilotażowego.