Informacja prasowa                                                                            02.02.2011
 
Oskar dla Pieczarki?
 

W lutym w Internecie ruszyły działania komunikacyjne związane z promowaniem pieczarki. Uruchomiona została strona internetowa
http://www.ja-pieczarka.pl na której obejrzeć można trailer kampanii. Dodatkowo został utworzony profil na portalu społecznościowym Faceebok http://www.facebook.com/japieczarka
Działania te są częścią kampanii Stowarzyszenia Branży Grzybów Uprawnych, które w ten sposób chce zwiększyć zainteresowane pieczarką jako składnikiem nowoczesnej kuchni i atrakcyjnych, smacznych, wartościowych potraw.
 
Trailer jest zapowiedzią siedmiu odcinków, które w najbliższych miesiącach będzie można obejrzeć na stronie internetowej kampanii, Facebook'u oraz na YouTube (http://www.youtube.com/user/JaPieczarka). Twarzami kampanii są Kurt Scheller oraz Przemysław Błaszczyk, właściciel jednej z restauracji na Śląsku. Przemek pokaże jak łatwo
i przyjemnie przyrządzić dania z pieczarek. W każdym odcinku będzie zaprezentowany nowy przepis, którego głównym składnikiem są pieczarki. Wszyscy, którzy chcą być na bieżąco mogą korzystać z profilu na Facebook'u oraz strony YouTube.
 
Projekt realizowany jest przez Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych od października 2010 do września 2011. Projekt jest współfinansowany w 80 procentach ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw i w 20 procentach ze środków prywatnych pochodzących od producentów w branży grzybów uprawnych (partnerów projektu).

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.