Monika Mrozowska, ambasador kampanii UKRYTY SKARB - Pieczarka

Trwająca unijna kampania „Europejskie pieczarki. Ukryty skarb” ma na celu wzmóc zainteresowanie konsumentów tym zdrowym produktem, a co za tym idzie, zwiększyć jego konsumpcję. Jak się bowiem okazuje, pomimo imponującej produkcji pieczarek w Polsce w porównaniu z mieszkańcami pozostałych państw unijnych nadal zjadamy ich mniej.

„Jestem zdziwiona, że zjadamy mniej tych grzybów niż nasi sąsiedzi. Sama myśl o pieczarce przywołuje w moich wspomnieniach wszystko to, co najlepsze: kotlety z sosem pieczarkowym, zapiekanki, pizzę capricciosa, risotto, kluski z sosem, kanapki cienko pokrojonymi na mandolinie pieczarkami” - opowiada ambasadorka kampanii, autorka wielu książek kulinarnych Monika Mrozowska.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.