MushUp wchodzi na rynek

Nową marką w polskim świecie grzybów leczniczych jest MushUp. Handlową nazwę stworzyła firma Hydrostor, należąca do Stowarzyszenia „Polska Ekologia”. 

- To co nas wyróżnia to również fakt, że jako jedyna firma docelowo będziemy korzystać z polskich produktów - i to w jakości eko. Do naszych działań zaangażowaliśmy największych producentów, między innymi pana Wiktora Rusieckiego, który uprawia już dla nas soplówkę i prowadzi pionierską uprawę maczużnika bojowego. Współpracujemy również z innymi mniejszymi producentami, których zarażamy miłością do naszych grzybów i ich właściwości - mówi Jakub Pawłaszek, prezes spółki Hydrostor.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.