Kampania promocyjna w oczach sąsiadów
BDC: Jak zaczęła się kampania reklamowa grzybów europejskich?

Susanne R. Knobloch: Według GEPC kampania reklamowa UE rozpoczęła się bardzo dobrze. Internetowa kampania reklamowa dotarła do ponad 54 milionów użytkowników za pośrednictwem samych kont w mediach społecznościowych, zarejestrowała ponad 110 milionów wyświetleń i ponad 650 000 interakcji. Świadczy to o wysokim poziomie zaangażowania grupy docelowej w treść kampanii. Strona internetowa European Mushrooms wygenerowała prawie 140 000 sesji, a opublikowane w grudniu filmy na YouTube wygenerowały 3,9 miliona wyświetleń w niecały miesiąc. Według GEPC kampania przekroczyła oczekiwania pierwszego roku na każdym rynku. Najwięcej kliknięć i zasięgu miał rynek francuski. Niemcy miały najwyższy współczynnik zaangażowania, a Hiszpania miała najwyższy współczynnik klikalności, więc dla porównania, większość użytkowników faktycznie kliknęła obejrzaną reklamę.
GEPC stwierdza na podstawie wyników, że wybrane rynki docelowe zostały dobrze wybrane – biorąc pod uwagę duże zainteresowanie i chęć użytkowników do zaangażowania się w europejską kampanię grzybową i jej treść. Należy się spodziewać, w jakim stopniu wysoka liczba obserwujących wpłynie na sprzedaż.
Bund Deutscher Champignonzuchter 
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.