Susanne R. Knobloch [Lider Kampanii]: Kampania UE trwa już drugi rok. Planujemy produkcję większej liczby filmów dla mediów społecznościowych, ponieważ cieszą się one dużym powodzeniem wśród milenijnej grupy docelowej. Dodatkowo powstaną nowe treści, np. serie o przepisach dla niemowląt i małych dzieci. Europejskie specjały z grzybów prezentowane są w specjalnych filmach. Następne wydarzenie kulinarne w Niemczech odbędzie się pod koniec września we Frankfurcie, równolegle z doroczną konferencją BDC.
Europejska kampania promocyjna w Niemczech
BDC [Niemiecki Zwiazek Grzybowy] : Co dalej?
Susanne R. Knobloch [Lider Kampanii]: Kampania UE trwa już drugi rok. Planujemy produkcję większej liczby filmów dla mediów społecznościowych, ponieważ cieszą się one dużym powodzeniem wśród milenijnej grupy docelowej. Dodatkowo powstaną nowe treści, np. serie o przepisach dla niemowląt i małych dzieci. Europejskie specjały z grzybów prezentowane są w specjalnych filmach. Następne wydarzenie kulinarne w Niemczech odbędzie się pod koniec września we Frankfurcie, równolegle z doroczną konferencją BDC.
Susanne R. Knobloch [Lider Kampanii]: Kampania UE trwa już drugi rok. Planujemy produkcję większej liczby filmów dla mediów społecznościowych, ponieważ cieszą się one dużym powodzeniem wśród milenijnej grupy docelowej. Dodatkowo powstaną nowe treści, np. serie o przepisach dla niemowląt i małych dzieci. Europejskie specjały z grzybów prezentowane są w specjalnych filmach. Następne wydarzenie kulinarne w Niemczech odbędzie się pod koniec września we Frankfurcie, równolegle z doroczną konferencją BDC.