Bonduelle inwestuje w działania promocyjne
 wydrukuj artykuł prześlij dalej komentarze (0)
Kampania telewizyjna została poprzedzona kampanią internetową Bonduelle "Zdrowie pełną parą" dedykowaną nowej gamie warzyw przygotowanych na parze, która trwała od połowy stycznia do połowy marca. Kampania osiągnęła ponad 54 mln odsłon i dotarła do ponad 5 mln unikalnych użytkowników.
Powiązane tematy:

Na giełdach hurtowych przybywa nowalijek
VION sprzedaje Oerlemans Foods funduszowi H2 Equity Partners
W Sandomierzu rośnie owocowo-warzywna grupa producencka
Pamapol zanotował w 2013 roku dużo gorsze wyniki niż w 2012 r.
Francuski koncern Bonduelle powstał w 1853 r. Niemal 100 lat później, w 1947 r. narodziła się marka Bonduelle. Obecnie koncern posiada filie, oddziały i zakłady produkcyjne w 18 krajach świata. W 1992 r. powstał oddział Bonduelle Polska
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.